Powered By Blogger

Tuesday 15 April 2014

Hari Pertamaku Dengan Blog.....

 Hari ni dalam sejarah hidup aku. Pertama kali aku berjinak dengan blog. Aku ni tak reti sangat nk menulis dengan bahasa yang indah. Tp aku cuba bagi orang faham apa yang nk aku sampaikan....Sebenarnya aku pun tak tau apa yang aku nak nukilkan hari ini.maklumlah tangan pun meggeletar nk tulis apa (bukan pakinson okay:P) hari ni aku nk kongsilan lirik lagu Wanita Syurga Bidadari Dunia. Aku suka lagu ni sebab mesej yang disampaikn.harap korang pun suka gak :)




Wanita Syurga Bidadari Dunia - Oki Setiana


Keanggunan yang terpancar darimu.. muslimah..
Ketegasan jiwamu bak perisai nan indah
Kau hadirkan pesona penuh berbalut takwa
Laksana surga di dunia

Keteguhan hatimu oh wanita muslimah
Ketangguhan dirimu yang terbingkai sholehah
Perhiasan dunia tunduk pada yang Kuasa
Sejukmu menentramkan jiwa

Engkau wanita syurga bidadari dunia
Kehormatan kau jaga dengan penuh cinta
Engkau wanita syurga
bak permata berharga
berbinar indah dalam kesucian jiwa



Lain kali aku share pulak mp3 lagu ni kt sini..arini stop setakat ni jelah no.... peace yo

No comments:

Post a Comment